Pazartesi

Reishi, Çin'den kansere karşı ve kemoterapi etkilerini azaltmada doğal çözüm



Bu yazımda, sizlere mucizevi bir Çin ilacından bahsetmek istiyorum.Bazılarınız mutlaka, Reishi mantarını duymuş veya okumuştur. Kırmızı veya Ling Zhi (Ganoderma lucidum) diye de adlandırılan bu mantar, birçok hastalığı tedavide kullanılmaktadır. Ayrıca, takviye ve hastalıkları önleyeci fonksiyonları da bulunmaktadır.

Türkiye piyasasında, genelde çay olarak içmek için, tozu yada kurutulmuş olarak satılmaktadır. Ki, bu ürünler sadece %10-15 etki maddesi içermektedir.

Oysa benim bahsettiğim ilaç, Çin Reishi mantarının, %100 öz yağıdır! Dolayısıyla etkisi de en az 10 kattır. Softgel kapsüldür, herhangi bir işlem gerektirmez.

Bu yazıyı gönül rahatlığı ile hazırlayışım ise, yakınım olan ve kemoterapi gören 2 kişinin, bu ilaç sayesinde, KT’nin zararlı etkilerinden korunup, iyileşme yolunda belirli ve umut verici sonuçlar almalarıdır.

Kendim ise, bu ilacı koruma ve gıda takviyesi olarak, günlük 1 kapsül olarak almaktayım. Daha az ve daha rahat uyku, ilk faydası oldu. İş stresimi büyük ölçüde azalttı ve kendimi çok daha enerjik hissediyorum. Ayrıca 2 ayda 6 kilo verdim ve ideal kiloma kavuştum.

İnanılmaz ama gerçek!

Çin’li üreticisi ise, ziyaret ettiğim ve yakından tanıdığım, Çin’nin sayılı doğal ilaç üreticilerinden, 999 Enterprise Group’tur.

Bu ilaç henüz Türkiye piyasına sunulmamıştır, fakat Çin'li üretici distribütörlük verme eğilimindedir. İlgilenenlere önemle duyurulur.Şahıs olarak bu ilaca ihtiyacı olanlarda, bizimle irtibata geçebilirler.Teknik dökuman, İngilizce olarak mevcuttur. Ciddi müteşebbüslere severek sunulur.

Tüm hastalara acil şifa ve geçmis olsun dileklerimle!

4 yorum:

  1. Türkiyede Gano Excel faaliyet göstermektedir.Türkiye distribütörlüğü dağıltılmaktadır.ilgileniyorsanız ahmetyol@hotmail.com.sdresine mail göndererek irtibata geçebilirsiniz. Saygılar

    YanıtlaSil
  2. Sayin Nakkas,
    Triterpenic asit orani nedir, bahsettiginiz urunun? Onemli olan bu orandir!

    YanıtlaSil
  3. ben çin e devamlı gidip geliyorum bu firma hakkında bilgi istiyorum ve türkiye de ilaç işi yapıyorum...eğer bilgi verecek olursanız sevinirim...
    mail adress: harunresitece@hotmail.com
    ilginiz için şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Harun bey, Cine geldiginizde goruselim, beni arayin: 13162852982 (Muharrem)

    YanıtlaSil