Pazartesi

Çin ve bizler

İnsani değerlerimi sorgular gibi mailleri ve yorumları ibretle takip ediyorum...
Cevap hakkımı sonuna kadar saklayacağım! Benim Çin'de bulunmamın sebebi Türk ırklarının haklarını savunmak olmadığını burda SON kez belirtmek isterim.

Birçok "kendini bilmez insan" araştırmadan yorum yapmaktadır, ki benim, Türkiyemizde gördüğüm EN büyük eksikliktir!

Her "önüne gelen", site kurmakta bizim işimize soyunmakta, kimileri de kendi çaplarında blog yazmakta... Hepsine "bol şans". Ama, iş profesyonel hizmete gelince, %80 ini sınıfta kalıyor!

Bu yazımı biraz agresif bulabilirsiniz, fakat ben yazmak ve bazı konuları açıklığa kavuşturmak istiyorum.

Sitemizden defalarca içerik kopyalandı, hala da kopyalanmakta. Çoğunu DMCA nezdinde Google gibi arama motorlarından sildirdik. Uyarı olsun diye, bu olaya özel bir sayfa bile yaptık sitemizde.
Ama tabii emek hırsızlığı ve kopyacılık içimize işlemiş.
NOT: Çinlilere kopyalamayı öğretende bizim uyanık insanlarımız. İspatı var, isteyene sunulur!

Benim ve ekibimin üstlendiği görev, Türk ithalat ve ihracatcılarına, meçhul ve gizemli Çin ticaret dünyasına ışık tutup, milletimizin olası risklerini en asgari düzeye düşürmektir. Burda Çin'nin zor şartlarında mücadele etmemizin TEK sebebi budur. Yoksa bizim gibi, kompitan insanlar için yer, zaman ve mekan fark etmemektedir.

Şimdilik yazacaklarım bu kadar. Yakın bir zamanda, Çinlilerin (halkın), kişisel yapılarıyla ilgili uzunca bir yazı yayınlayacağım.

Son olarak birşey daha belirtmek istiyorum. Almanların meşhur bi lafı var: "Başkalarını yargılamadan önce kendi kulağımızı çekelim" derler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder